

Wysokiej jakości, rafinowany rozpuszczalnikami olej typu monograde zawierający znikomą liczbę detergentów.
Wysokiej jakości, rafinowany rozpuszczalnikami olej typu monograde zawierający znikomą liczbę detergentów.
STOSOWANIE:
Pistoneeze P50 pasuje do samochodów klasycznych i zabytkowych, które wymagają oleju monograde, a jego właściciel jest pewny, że w skrzyni korbowej nie znajdują się żadne osady i nagar. Idealny do pojazdów wyprodukowanych pomiędzy rokiem 1940 a 1960 z systemem filtracji oleju , które są przystosowane do używania oleju monograde z niewielką ilością detergentów i środków dyspergujących.
KORZYŚCI:
? Olej typu monograde zapewnia dobrą jego kontrolę i nie powoduje zmiany jego lepkości spowodowanej ścinaniem
? zapewnia wysoki stopień ochrony przed zużyciem silnika oraz ma znakomite właściwości przeciwdziałające utlenianiu się oleju, co jest wymagane w pojazdach nowoczesnych i klasycznych
CHARAKTERYSTYKA:
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy do youngtimerów o wysokich osiągach. Zapewnia maksymalną ochronę nawet w bardzo wysokich temperaturach oraz przy bardzo wysokim ciśnieniu oleju ? także w silnikach wielozaworowych, zarówno atmosferycznych, jak i turbo, benzynowych i Diesel.
STOSOWANIE:
Do zastosowania w silnikach samochodów wyprodukowanych przede wszystkim w latach 80tych, które zostały przystosowane do olejów multigrade.
KORZYŚCI:
? lepkość odpowiednia dla pojazdów z epoki, oraz zestaw najnowszych dodatków uszlachetniających
powodują, że olej ten jest idealny do większości pojazdów wyprodukowanych w okresie od lat
powojennych, aż do wczesnych lat 80-tych.
? znakomite rozwiązanie dla silników, w których występuje problem ze zwiększonym zużyciem oleju
? duża zawartość ZDDP (cynk)
CHARAKTERYSTYKA:
API SL/CF
SAE klasa lepkości: 15w50
Ciężar właściwy przy 15 C: 0,861
Lepkość kinematyczna przy 100 C: 18,9 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C: 128 cSt
Indeks lepkości 166
Temperatura krzepnięcia:< -20 C
Temperatura zapłonu: >200 C
Lepkość w niskiej temp.: 7000 cP max