

Najwyższej jakości olej ATF oparty na wyselekcjonowanych syntetycznych olejach bazowych przeznaczony do automatycznych skrzyń biegów.
STOSOWANIE:
Do użytku w automatycznych skrzyniach biegów, które wymagają takiego oleju.
KORZYŚCI:
Łatwiejsze przełączanie się biegów w niskich temperaturach. Krótszy czas rozgrzewania zwiększa wydajność skrzyni. Utrzymuje swoje właściwości nawet w ekstremalnych warunkach. Niższe koszty, dłuższe okresy między przeglądami. Znakomita odporność na utlenianie w wysokich temperaturach ? do 160 000km w normalnych warunkach.Stabilne właściwości cierne zwiększają trwałość przekładni. Znakomita płynność w niskich temperaturach zapewnia rewelacyjne właściwości nawet przy nierozgrzanej skrzyni.
CHARAKTERYSTYKA:
General Motors Dexron IIIH
Caterpillar TO-2
BMW 83 22 2 305 396 ( ATF2)
W G 055 162
Ford Mercon
Allison C4, V730 & TES 389
ATF, LT 71141
MAN 339 Type F, Z1, V1, Z2, V2
MB 236.1, 236.5, 236.6, 236.7, 236.8, 236.9, 236.10
Volvo 97340, 97341
Voith 55.6335, 55.6336
ZF 02F, 04D, 03D, 09B, 11A, 11B, 14A, 14B, 16L, 17C , 4HP 20, 6HP 26 (ATF M1375.4)
Vickers, Hagglunds Denison, Racine, Rexnord, Sundstrand and Clark Powershift
Ciężar właściwy przy 15 C: 0,862
Lepkość kinematyczna przy 100 C: 7,5 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C: 35,5 cSt
Indeks lepkości: 186
Temperatura krzepnięcia: -51 C
Temperatura zapłonu: 185 C
Kolor: czerwony
Lepkość Brookfield przy -40 C: 19,000 cP