

W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction. Rekomendowany do nowoczesnych wyczynowych silników, także tych wysokoobrotowych, gdzie wymagana jest maksymalna moc. Olej o niskiej lepkości, ale znakomitych właściwościach chroniących silnik przed zużyciem. Idealny do kwalifikacji oraz wyścigów na krótkich dystansach.
STOSOWANIE:
Do użytku w wyczynowych silnikach, gdzie ważnym kryterium jest najwyższa moc silnika ? w silnikach przystosowanych do tego rodzaju oleju.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction zapewnia:
PARAMETRY:
Maksymalna stała temperatura pracy: 125 C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150 C
Idealny do stosowania jako olej do kwalifikacji.
Znacznie przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A1/B1.
Lepkość SAE...0w20
Gęstość przy 15 C...0,857
Lepkość kinematyczna w 100 C...7,8 cSt
Lepkość kinematyczna w 40 C... 42,3 cSt
Indeks lepkości...157
Temperatura krzepnięcia...<-48 C
Temperatura zapłonu...>200C
Lepkość na zimno przy -35 C...6,200 cP
TBN mg KOH/g...10,1