

W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction. Rekomendowany do nowoczesnych wyczynowych silników, także tych wysokoobrotowych, gdzie wymagana jest maksymalna moc. Olej o niskiej lepkości, ale znakomitych właściwościach chroniących silnik przed zużyciem. Idealny do kwalifikacji oraz wyścigów na krókich dystansach.
STOSOWANIE:
Do użytku w wyczynowych silnikach, gdzie ważnym kryterium jest najwyższa moc silnika ? w silnikach przystosowanych do tego rodzaju oleju.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction zapewnia:
PARAMETRY:
Maksymalna stała temperatura pracy: 125 C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150 C
Idealny do stosowania w nowoczesnych silnikach wysokoobrotowych w wyścigach, wyścigach górskich, sprintach.
Znacznie przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A1/B1.
Lepkość SAE?0w30
Gęstość przy 15 C?0,855
Lepkość kinematyczna w 100 C?9,7 cSt
Lepkość kinematyczna w 40 C? 54,3 cSt
Indeks lepkości?165
Temperatura krzepnięcia?-51 C
Temperatura zapłonu?227 C
Lepkość na zimno przy -35 C?6,200 cP maximum
TBN mg KOH/g?10,1