.
.
Olej Millers CFS 5w40 NT+ 5L
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction. Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, silników samochodów rajdowych, wyścigowych, używanych także w wyścigach górskich, itd. Idealny do silników z hydraulicznymi popychaczami zaworowymi.
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Idealny do wysokoobrotowych silników używanych w wyścigach lub w większych silnikach podczas sprintów, wyścigów górskich, itp.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction zapewnia:
-
testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę silnika przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
-
znaczną redukcję tarcia
-
wydłużoną żywotność silnika
-
niższą temperaturę pracy silnika
-
większą moc i moment obrotowy
-
większą niezawodność
-
poprawę efektywności energetycznej
-
znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się
PARAMETRY:
Maksymalna stała temperatura pracy: 125 C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150 C
Do użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 5w30.
Znacznie przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4.
Lepkość SAE?5w40
Gęstość przy 15 C?0,860
Lepkość kinematyczna w 100 C?13,4 cSt
Lepkość kinematyczna w 40 C? 79,5 cSt
Indeks lepkości?172
Temperatura krzepnięcia?-48 C
Temperatura zapłonu?224 C
Lepkość na zimno przy -30 C?6,600 cP maximum
TBN mg KOH/g?10