.

.

Olej Millers CFS 10w50 NT+

Do silników wyczynowych w rajdach, wyścigach, znakomity do jednostek turbodoładowanych. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.

492,16 zł
Brutto
Opakowanie
Ilość
Produkt dostępny

W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction. Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, silników samochodów rajdowych, wyścigowych, zarówno z- jak i bez- turbosprężarek.

STOSOWANIE:

Polecany do silników wyczynowych oraz zmodyfikowanych seryjnych o pojemności zazwyczaj od 2 litrów (z- lub bez- turbo).

KORZYŚCI:

W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction zapewnia:

  • testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę silnika przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT

  • znaczną redukcję tarcia

  • wydłużoną żywotność silnika

  • niższą temperaturę pracy silnika

  • większą moc i moment obrotowy

  • większą niezawodność

  • poprawę efektywności energetycznej

  • znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się.

PARAMETRY:

Maksymalna stała temperatura pracy: 125 C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150 C

Do użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 10w40.

Znacznie przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4.

Lepkość SAE?10w50

Gęstość przy 15 C?0,873

Lepkość kinematyczna w 100 C?17,1 cSt

Lepkość kinematyczna w 40 C? 106 cSt

Indeks lepkości?177

Temperatura krzepnięcia?-42 C

Temperatura zapłonu?210 C

Lepkość na zimno przy -25 C?7,000 cP maximum

TBN mg KOH/g?10

7964 - 5l

Specyficzne kody

13 PODOBNE PRODUKTY