

W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction. Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, większych wyczynowych silników samochodów rajdowych, wyścigowych, zarówno z- jak i bez- turbosprężarek. Znakomity dla silników poddawanych maksymalnym obciążeniom, także tych wysokoobrotowych.
STOSOWANIE:
Polecany do silników wyczynowych oraz zmodyfikowanych seryjnych, zazwyczaj o pojemności od 2 litrów (z- lub bez- turbo).
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction zapewnia:
testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę silnika przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
znaczną redukcję tarcia
wydłużoną żywotność silnika
niższą temperaturę pracy silnika
większą moc i moment obrotowy
większą niezawodność
poprawę efektywności energetycznej
znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się.
PARAMETRY:
Maksymalna stała temperatura pracy: 125 C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150 C
Do użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 10w40.
Znacznie przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4.
Zapewnia wyjątkową ochronę, zwłaszcza w skrajnei ciężkich warunkach
Lepkość SAE?10w60
Gęstość przy 15 C?0,870
Lepkość kinematyczna w 100 C?23,3 cSt
Lepkość kinematyczna w 40 C? 161 cSt
Indeks lepkości?175
Temperatura krzepnięcia?-42 C
Temperatura zapłonu?226 C
Lepkość na zimno przy -25 C?7,000 cP
TBN mg KOH/g?10,1