.

.

Olej Millers CFS 15w60

Wyższa lepkość bazowa, aby zapewnić maksymalną ochronę w bardzo wysokich temperaturach. Idealny do turbodoładowanych silników w rajdach i wyścigach długodystansowych. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.

339,30 zł
Brutto
Opakowanie
Ilość
Produkt dostępny

W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi. CFS 15w60 ma nieco wyższą lepkość bazową, zapewnia maksymalną ochronę w bardzo wysokich temperaturach, i mocno obciążonych silnikach. Idealny do silników turbo, szczególnie w wyścigach długodystansowych i rajdach. 

STOSOWANIE:

Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Przeznaczony do silników turbo oraz bez turbo, od 2 litrów pojemności. Idealny do silników V8 we wszelkich formach motorsportu.

  

KORZYŚCI:

Zapewnia o 26% niższe tarcie oraz wyższą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do standardowego oleju silnikowego

Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.

 

W pełni syntetyczny olej zapewnia:

Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny.

Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.

Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.

Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.

Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.

CFS 15W60 został stworzony do ochrony dużych silników wyczynowych benzynowych i Diesel pracujących w ekstremalnych warunkach, np. wyścigi długodystansowe, rajdy, zarówno w silnikach atmosferycznych i turbodoładowanych.

  

CHARAKTERYSTYKA:

Znacznie przewyższa wymagania API SL/CF, oraz ACEA A3/B4

Temperatura pracy do 125 C, maksymalnie (chwilowo) do 150 C

 

PARAMETRY:

Lepkość SAE 15w60

Ciężar właściwy przy 15 C 0.867

Lepkość kinematyczna przy 100 C 22,5 cSt

Lepkość kinematyczna przy 40 C 166 cSt

Indeks lepkości 162

Temperatura krzepnięcia C -38

Temperatura zapłonu C 240

Lepkość na zimno @ -25 C 7,000cP Maximum

TBN mg KOH / gm 10.0

7957 - 5l

Specyficzne kody

13 PODOBNE PRODUKTY