.

.

Aparat zapłonowy 123 SM 6RVIE

123ignition to wysokiej jakości elektroniczne aparaty zapłonowe pozwalające na szybką regulację kąta wyprzedzenia zapłonu. Świetnie nadają się do samochodów klasycznych.

4 350,45 zł
4 485,00 zł
Zniżka 3%
Brutto
Ilość
Produkt dostępny

Dedykowany do modelu SM. W zestawie do aparatu jest cewka, która we współpracy z aparatem zapewnia optymalne osiągi.

Dane techniczne:

Cylinders: 6
Directions: CW/CCW
Voltage: 4,0 - 15,0 volt
Range: 500 - 8000 rpm
Temperature: -30 to 100 Celsius
Coil: stock or High Energy coil, primary coil NOT below 1,0 ohm.
Dwell: constant current, fully autom.
Time-out: after 1 second current is switched off
Spark-bal: <0,5 degr. crankshaft
Vacuum: optional. When not used, leave unconnected
Max. Advance: 40 degr. crankshaft
Wiring: red = +12V, black = '-' coil, blue = chassis ground, green = tachometer, white & yellow = D-Jetronic signals
Injection: Bosch D-Jetronic injection support
Tachometer: Support for electromechanical tachometer output which imitates the signal of a double

Krzywa zapłonu:

curve advance starts
[rpm crankshaft]
max. advance
[rpm]
[degr. crankshaft] vac. adv. starts
[mmHg]
max. vac. adv.
[mmHg]
[degr.] replaces remark
0 900 3600 30 100 300 10 SEV-marchal 41 101 012 before 12/1970 Maserati C 114/1 engine 2.7L
Curve S01
Static advance: 1 degree
1 1100 4600 29 100 300 10 SEV-marchal 41 101 002 from 12-1970 - 3/1971 Maserati C 114/1 engine 2.7L
SM SB Series
Static advance: 4 degrees
2 1200 5500 28 100 300 10 SEV-marchal 411 10 902 Merak/Merak SS
engine 3.0L Euro
C114/12
Curve SO2
Static advance: 2 degrees
3 1200 5500 28 128 75 10 SEV-Marchal 411 10 902 C114/11 3.0L Automatic
C114/13 3.0L De-Polutted
Curve SO2 & RD2 Vacuum Retard
Static advance: 6 degrees
4 1100 4700 34 100 300 10 2.7L De-Polutted
C114/1
Curve SU1
Static advance: 1 degree
5 1200 4000 19 210 150 8 SEV-Marchal 4114 0004 2.7L Injection
C114/03
Curve SI1 & RD1 Vacuum Retard
Static advance: 10 degrees
6RVIE_ Citroen

Specyficzne kody

13 PODOBNE PRODUKTY