



123ignition to wysokiej jakości elektroniczne aparaty zapłonowe pozwalające na szybką regulację kąta wyprzedzenia zapłonu. Świetnie nadają się do samochodów klasycznych.
Aparat zapłonowy zaprojektowany z myślą o silnikach B4,B14 i B16 marki Volvo. Zastosowanie nie tylko w pojazdach zabytkowych, ale również w łodziach z silnikami Volvo, jak na przykład: Volvo Penta.
Dane techniczne:
Specifications | |
Cylinders: | 4 |
Directions: | CW/CCW |
Voltage: | 4,0 - 15,0 volt |
Range: | 500 - 8000 rpm |
Temperature: | -30 to 100 Celsius |
Coil: | stock or High Energy coil, primary coil NOT below 1,0 ohm |
Dwell: | constant current, fully autom. |
Time-out: | after 1 second current is switched off |
Spark-bal: | <0,5 degr. crankshaft |
Vacuum: | Starts at 100 mmHg, ends at 10 degr. @ 300 mmHg |
Max. Advance: | 45 degr. crankshaft |
Wiring: | red = +6V or +12V, black = '-' coil |
Krzywe zapłonu:
curve | advance starts [rpm crankshaft] |
max. advance [rpm] |
[degr. crankshaft] | vac. adv. starts [mmHg] |
max. vac. adv. [mmHg] |
[degr.] | replaces | remark |
0 | 500 | 3500 | 35 | 150 | 450 | 15 | AUTO-LITE IGS-4210 | IAT-4006 VOLVO PV- & P-1900, B4B & B14A |
1 | 500 | 3400 | 35 | 150 | 450 | 15 | BOSCH 4JU4BR9 | VOLVO-PV ENG.: B4B |
2 | 500 | 3400 | 35 | 150 | 450 | 15 | BOSCH 4JU4BR9 | VOLVO-PV ENG.:B4B LPG/E85 |
3 | 800 | 3800 | 27 | 100 | 450 | 16 | BOSCH 4JU4-BR20 | VOLVO-PV ENG.:B16 |
4 | 1000 | 3500 | 27 | 100 | 450 | 16 | 2000 rpm @ 20,0 deg. | TUNING |
5 | 1000 | 3100 | 27 | 100 | 450 | 16 | 1600 rpm @ 20,0 deg. | TUNING |
6 | 600 | 3100 | 27 | 100 | 450 | 16 | - | MODIFIED VOLVO-PV ENG.:B16 LPG/E85 |
7 | 600 | 3100 | 30 | 100 | 450 | 16 | - | MODIFIED VOLVO-PV ENG.:B16 LPG/E85 |
8 | 1000 | 3400 | 20 | 100 | 450 | 16 | - | MODIFIED VOLVO-PV ENG.:B16 TUNING #1 |
9 | 1000 | 3400 | 23 | 100 | 450 | 16 | - | MODIFIED VOLVO-PV ENG.:B16 TUNING #2 |
A | 1000 | 3400 | 26 | 100 | 450 | 16 | - | MODIFIED VOLVO-PV ENG.:B16 TUNING #3 |
B | - | - | - | - | - | - | - | - |
C | - | - | - | - | - | - | - | - |
D | - | - | - | - | - | - | - | - |
E | - | - | - | - | - | - | - | - |
F | - | - | - | - | - | - | - | - |