.
Millers oleje - seria classic
Best Sellery
Millers oleje - seria classic
Millers Oils oferuje niezaprzeczalnie najbardziej wszechstronną gamę olejów silnikowych, olejów przekładniowych oraz dodatków do paliw, stworzonych specjalnie dla właścicieli zabytkowych samochodów i motocykli.
Nasze produkty serii Classic wykorzystują najnowsze osiągnięcia techniki po to, aby zaoferować Państwu produkty, które działają tak jak te z epoki, a jednocześnie zapewniają maksymalną ochronę i wydłużoną żywotność. Jako firma rodzinna, założona i istniejąca nieprzerwanie od 1887 roku, serię Classic traktujemy priorytetowo.
Classic Vintage MIllerol50 jest wielosezonowym, mineralnym olejem silnikowym o umiarkowanej liczbie detergentów, zaprojektowanym specjalnie do silników pojazdów zabytkowych i klasycznych. Opracowany z ZDDP (cynk / fosfor).
Olej przeznaczony jest do pojazdów PRE1960.
W razie pytań jesteśmy do dyspozycji.
Ten najwyższej jakości produkt jest najznakomitszym na świecie w pełni syntetycznym, wielosezonowym olejem silnikowym SAE 20w50. Został stworzony specjalnie dla wyścigów i rajdów samochodów klasycznych. Zawiera unikalne nanocząstki NanodriveTM
Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy i przekładniowy premium SAE 20w50, z umiarkowaną liczbą detergentów. Specjalnie opracowany dla klasycznych silników samochodów Mini ze zintegrowaną skrzynią biegów. Znakomite osiągi si
Dodatek do oleju silnikowego i przekładniowego minimalizujący wycieki oleju poprzez uszczelki.
Wysokiej jakości, rafinowany rozpuszczalnikami olej typu monograde zawierający znikomą liczbę detergentów.
OLEJ PRZEKŁADNIOWY CLASSIC GEAR OIL EP 80W90 GL4
Produkt o nadzwyczajnych parametrach, który zapewnia znakomitą ochronę w wysokiej temperaturze, i pod dużym obciążeniem, np. podczas wyścigów. Półsyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy 20w60. Pełen pakiet ZDDP (cynk/fosfor) dla maksymalnej ochrony.
Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy premium SAE 20w50, z umiarkowaną liczbą detergentów. Specjalnie opracowany dla samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju. Zawiera dodatki chroniące przed zatarciem, utlenianiem się oleju, oraz korozją panew. Olej przeznaczony do samochodów POST1960
Nie zawierający dodatków EP, mineralny olej przekładniowy. Specjalnie opracowany dla układów przeniesienia napędu pojazdów zabytkowych. Zawiera inhibitory chroniące przed rdzą, zapewniające dobrą odporność na utlenianie, i wydłużające żywotność oleju.
Półsyntetyczny olej silnikowy 10w30, znakomity dla wielu youngtimerów. Znakomity także do klasycznych Fordów Mustang.
Jednosezonowy, mineralny olej silnikowy bez detergentów. Specjalnie opracowany dla samochodów z podstawowymi systemami filtracji oleju. Zawiera ZDDP (cynk/fosfor). SAE 30.
Olej do składania silników i skrzyń biegów. Chroni podzespoły przy pierwszym uruchomieniu, miesza się z olejem docelowym.
Dzięki ulepszonym dodatkom zwiększającym wydajność, oraz indeksowi lepkości zapewniającemu wysoką odporność na ścinanie, Classic Sport 20w50 jest najwyższej jakości, półsyntetycznym, wielosezonowym olejem SAE 20w50. Duża zawartość syntetycznych olejów bazowych zapewnia znacznie większą ochronę w skrajnie trudnych warunkach. Pełen pakiet ZDDP (cynk/fosfor) dla maksymalnej ochrony.
Nie zawierający dodatków EP, mineralny olej przekładniowy. Specjalnie opracowany dla układów przeniesienia napędu pojazdów zabytkowych. Zawiera inhibitory chroniące przed rdzą, zapewniające dobrą odporność na utlenianie, i wydłużające żywotność oleju.
Półsyntetyczny olej silnikowy 10w40, znakomity dla wielu youngtimerów.
Najwyższej jakości mineralny olej z dodatkami redukującymi tarcie. Specjalnie stworzony do przekładni kierowniczych ślimakowych.
Najwyższej jakości mineralny olej do dyferencjałów z dużą liczbą dodatków uszlachetniających.
Jednosezonowy, mineralny olej silnikowy bez detergentów. Specjalnie opracowany dla samochodów z podstawowymi systemami filtracji oleju. Zawiera ZDDP (cynk/fosfor). SAE 40.
Mineralny olej silnikowy 15w40, znakomity dla wielu youngtimerów.
Najwyższej jakości mineralny olej do dyferencjałów z dodatkami EP.
Olej SAE 30 do docierania silników samochodów zabytkowych i klasycznych. Opracowany z myślą o pierwszym uruchomieniu odbudowanych silników. Może być używany do docierania na hamowni. Jego użycie optymalizuje osiągi i zużycie paliwa.