

W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi. CFS 10w50 jest rekomendowany do użytku na drogach oraz w motorsporcie. Znakomity dla mocnych silników w rajdach oraz wyścigach, zarówno z-, jak i bez- turbo, zwłaszcza poddawanych skrajnym obciążeniom.
STOSOWANIE:
Do użytku bez żadnych dodatków w silnikach seryjnych i wyczynowych.
KORZYŚCI:
Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do wielokrotnie większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.
CFS 10W50 został stworzony dla mocnych silników w rajdach oraz wyścigach, zarówno z-, jak i bez- turbo, zwłaszcza poddawanych skrajnym obciążeniom.
CHARAKTERYSTYKA:
Znacznie przewyższa wymagania API SL/CF, oraz ACEA A3/B4
Temperatura pracy do 125 C, maksymalnie (chwilowo) do 150 C
PARAMETRY:
Lepkość SAE 10w50
Ciężar właściwy przy 15 C 0.869
Lepkość kinematyczna przy 100 C 20 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C 139,9 cSt
Indeks lepkości 165
Temperatura krzepnięcia C -42
Temperatura zapłonu C 240
Lepkość na zimno @ -25 C 7,000cP Maximum
TBN mg KOH / gm 10.0